“Вилмар Хоум” ООД
(Уведомление относно обработката на лични данни)
Администратор на лични данни:
-
Име на доставчика:
“Вилмар Хоум” ООД -
Адрес на седалището и адрес на управление:
ул. Добромир Хриз №7, София, България -
Адрес за извършване на дейност:
ул. Леге №1, София, България -
Контактна информация:
Телефон: +359 888 322 255, +359 889 292 202
Имейл: rivierahome2025@gmail.com
Уебсайт: https://rivierahome.bg -
Регистрация в обществени регистри:
Регистрирана в Търговския регистър към Агенцията по вписванията
ЕИК: 206582082 -
ДДС регистрация:
ДДС номер: BG206582082
“Вилмар Хоум” ООД („Дружеството“ или „Администраторът“) осъществява дейността си съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработката на лични данни („Общ регламент за защита на данните“ или „Регламент“). Тази „Политика за поверителност“ („Политика“ или „Политика“) има за цел да информира всеки Клиент (по-долу дефиниран) на Дружеството относно обработката на данни, с които конкретният Клиент се идентифицира или може да бъде идентифициран.
За целите на Политиката „Клиент“ е всяко физическо лице, което е страна по договор с Дружеството за покупко-продажба на стоки, както и физическо лице, което е изразило желание за встъпване в предварителни договорни отношения с Администратора и/или потребител на Електронния магазин https://rivierahome.bg, достъпен в Интернет на адрес: https://rivierahome.bg, както и директор, управител, представител, пълномощник, служител, партньор, акционер, реален собственик на юридическо лице или друго юридическо лице, използващо Електронния магазин.
Какви лични данни обработваме?
Дружеството като администратор обработва следните групи лични данни на Клиентите:
• Физическа идентичност – имена, ЕГН, адрес, телефон, електронна поща;
• Икономическа идентичност – информация за банкови сметки.
Личните данни се събират от Администратора от лицата, на които се отнасят.
Как събираме личните данни?
Събираме лични данни:
• при регистрация в сайта на Електронния магазин и при използване на Електронния магазин без регистрация;
• при водене на кореспонденция с Клиента, която може да включва комуникация в писмена форма, включително електронна и устна форма;
• чрез бисквитки (cookies) при използване или разглеждане на нашия уебсайт.
В някои случаи можем да събираме информация и от трети страни или от публични източници.
Нашият уебсайт събира данни в лог файлове, които съдържат информация за Вашия IP адрес, интернет доставчик, браузър, операционна система, времето на посещение и посетените страници.
Нашият уебсайт използва „бисквитки“ (cookies) – малки файлове с информация, които сайтът изпраща към браузъра на посетителя и които браузърът съхранява на крайното устройство на потребителя. Те ни помагат да направим сайта по-добър за Вас. Повече информация за използването на бисквитки може да намерите в нашата Политика за използване на бисквитки, публикувана на сайта на Електронния магазин: https://rivierahome.bg.
Обработваме ли специални категории лични данни?
Дружеството не обработва специални категории лични данни на Клиентите.
С каква цел обработваме лични данни?
Дружеството обработва личните данни на Клиентите за следните цели:
• предоставяне на информация и съдействие, които сте поискали от нас;
• индивидуализация и контакт с клиентите и реалните собственици;
• за всички дейности, свързани с установяване, изменение и прекратяване на отношения между Дружеството и Клиента;
• предлагане и популяризиране на допълнителни услуги;
• спазване на регулаторни изисквания;
• осъществяване на защита при възникване на спорове и сътрудничество с регулаторни органи в рамките на законовите изисквания.
Ако не обработваме тези лични данни, може да не сме в състояние да Ви предоставим нашите услуги или исканото съдействие.
На какво правно основание обработваме лични данни?
Личните данни на Клиентите се събират, обработват и използват въз основа на няколко правни основания:
• За изпълнение на договор или за встъпване в предварителни договорни отношения;
• За спазване на законово задължение, което се прилага към Дружеството;
• За целите на легитимните интереси на Дружеството или на трета страна, когато правата и интересите на субектите на данни не надделяват – за разрешаване на спорове; предотвратяване, установяване, разследване на измами, нарушения или други незаконни действия; за установяване, упражняване или защита на правни претенции;
• При наличие на доброволно съгласие, когато това е изискване на приложимото законодателство.
Колко дълго съхраняваме личните данни?
Дружеството съхранява личните данни през периода на договорно-правните отношения и до погасяване на претенцията по договора, както и през преходен период (например за спазване на задължения, свързани с архивиране и съхранение на счетоводни данни). Ако се започне правно или друго производство, личните данни могат да се съхраняват до приключване на такова, включително с евентуални срокове за обжалване, след което ще бъдат изтрити или архивирани, както позволява приложимото законодателство. По-конкретно, различните носители на счетоводна и данъчна информация, съдържащи лични данни, се съхраняват за срок от 10 години, считано от 1 януари на счетоводния период, следващ този, към който се отнасят.
В случаите, когато личните данни са събрани и обработвани въз основа на съгласие, ние ще обработваме личните Ви данни само доколкото имаме Вашето съгласие.
С кого споделяме лични данни? Споделяме ли в трети страни?
Дружеството може по свое усмотрение да предоставя част или всички лични данни на обработващи лични данни за изпълнение на целите на обработката при спазване на изискванията на Регламента.
Дружеството споделя лични данни с:
• трети страни – доставчици на услуги, ангажирани от нас за изпълнение на функции или дейности от наше име;
• трети страни: регулаторни, данъчни, финансови, съдебни, административни и правоохранителни органи, съгласно приложимото законодателство.
Този списък не е изчерпателен и може да има други законни основания за съхранение, разкриване или друга обработка на лични данни.
Дружеството ще уведоми субекта на данни при намерение да прехвърли част или всички негови лични данни в трети страни или международни организации.
Дали личните данни са защитени?
Дружеството предоставя и поддържа подходящи технически и организационни мерки за защита на личните данни срещу неразрешен достъп или незаконна употреба и/или срещу случайна загуба, промяна, разкриване, достъп и/или повреда или копиране. Тези мерки са предназначени да гарантират постоянна защита и поверителност на личните данни. Дружеството регулярно преоценява мерките за постигане на постоянна сигурност на личните данни.
Извършва ли Дружеството автоматизирано вземане на решения?
Дружеството не извършва автоматизирано вземане на решения на базата на лични данни.
Какви права имат Клиентите във връзка с обработката на лични данни?
Всеки Клиент може да упражни следните права чрез писмено уведомление до Дружеството:
-
Оттегляне на съгласие за обработка на лични данни
Когато обработката е базирана на съгласие, Клиентът има право да го оттегли по всяко време, без да се засяга законността на обработката преди оттеглянето. -
Право на достъп
Клиентът има право да получи потвърждение дали неговите лични данни се обработват, както и достъп до тях и безплатно копие (с изключение на случаи на прекомерни или повтарящи се искания). -
Право на коригиране
Право да поиска корекция на неточни, непълни или остарели лични данни. -
Право на изтриване („право да бъдеш забравен“)
Право да поиска изтриване на личните данни, когато:
(i) не са необходими за целите, за които са събрани;
(ii) оттегля съгласието си и няма друго правно основание;
(iii) възразява срещу обработката;
(iv) личните данни са обработвани незаконно;
(v) изтриването е необходимо за спазване на законово задължение;
(vi) личните данни са събрани във връзка с предоставяне на информационно обществена услуга.
Дружеството може да откаже изтриване, ако обработката е необходима за: свобода на изразяване